Бібліотечний ком’юніті-менеджер: розвиваємо і вдосконалюємо навички

Час не стоїть на місці. Змінюються країни і люди, розмиваються грані професій. Безумовно, змінюємося і ми, бібліотекарі, час від часу займаючись журналістикою, блогерством, ком’юніті-менеджментом. Тому невипадковою стала зустріч бібліотечних фахівців ЦБС для дорослих – адміністраторів аккаунтів бібліотек в соціальних медіа – на майстерні професії «Бібліотечний ком’юніті-менеджер: розвиваємо і вдосконалюємо навички».

Під час заняття учасники ознайомилися із завданнями та критеріями ефективності роботи ком’юніті-менеджера, отримали знання для розвитку і вдосконалення навичок комунікатора, проаналізували деякі аспекти роботи бібліотек у Facebook, обговорили складові контент-стратегії, основи SMM-просування, розглянули  правила успішного утримання Facebook-аудиторії.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У продовження розмови в форматі скайп-сесії професійними лайфхаками щодо ефективного позиціювання бібліотеки, книг і читання в інтернет-середовищі поділилися колеги зі Львівської обласної бібліотеки для дітей – завідувачка відділу реклами і проектної діяльності Лілія Русакова і завідувачка інформаційно-бібліографічного відділу Ольга Сачинська. Вони представили досвід використання бібліотекою соціальних медіа, а їхні корисні поради мотивували учасників до подальшого розвитку бібліотечних інтернет-спільнот.

Також було розглянуто блог «Курс на Корабельний», який є медійним інструментарієм бібліотеки-філіалу № 18 ЦБС для дорослих з підтримки інтересу до історії рідного краю, популяризації краєзнавчої діяльності бібліотеки взагалі та краєзнавчо-інформаційного центру «КРАЙ» зокрема.

Під час Іnsta-сесії учасники познайомилися з кращими практиками використання бібліотеками України мережі Instagram. А далі закипіла робота над висловленням ідей, обговоренням думок та виробленням концепцій Instagram-аккаунтів бібліотек, складання контент-планів та створення перших інформаційних приводів. Спільна робота в групах допомогла учасникам творчо підійти до поставленого завдання та закріпити здобуті знання на практиці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Для більш глибокого «занурення» в тему майстерні для учасників було представлено перегляд «Соціальні медіа для бібліотек: середовище, ресурс, сервіс.

Після заняття бібліотекарі продовжили спілкування за філіжанкою кави, поділилися своїми враженнями і побажаннями, серед яких були такі: «супер, навчилися створювати аккаунт в Instagram», «дуже тепла та приємна робоча атмосфера», «дякуємо вам за те, що надихаєте».

Опубліковано у Діяльність. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.